How can we help?

FAQ

ORDRE

Vi tilbyder dig gratis fragt i hele Danmark ved køb over 299 kr. - hurtig levering - mulighed for at tale i telefon med Danmarks nok venligste kundeservice.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du gerne vil annullere din ordre, kan du sende en mail med emnet ”ANNULLER ORDRE” eller kontakte os på telefon i vores åbningstid.
Det er kun muligt for os at annullere din ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at pakke den.

Kan jeg ændre min ordre?

Det er ikke muligt for os at lave ændringer på din ordre, når først ordren er lagt. Hvis vores lager ikke er begyndt at pakke din ordre kan vi annullere din ordre, og herefter er du velkommen til at lave en ny.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det være af følgende årsager:

1) din ordre er ikke blevet bekræftet endnu.

2) din ordrebekræftelse kan være havnet i dit spamfilter.

3) der er stavefejl i din e-mail adresse.

Kontakt vores kundeservice så sender vi dig en ny ordrebekræftelse.

Hvor kan jeg se min ordrehistorik?

Hvis du har oprettet en konto på animondo.dk kan du altid logge ind og se dine tidligere ordre.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Din ordre vil blive afsendt fra vores danske lager inden for 1-3 hverdage. Din bopæl kan have indflydelse på dette.

Jeg har indtasten en forkert leveringsadresse?

Hvis der er en fejl i din leveringsadresse skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt. Hvis vores lager ikke er begyndt at pakke din ordre vil vi se om det er muligt for dem at rette adressen.

Hvornår trækker I pengene på kortet?

Når du køber online bliver pengene reserveret på dit kort med det samme, men hæves først når ordren sendes til dig fra vores lager.

FRAGT OG LEVERING

Vi har, som udgangspunkt, alle viste varer på lager, og du har din ordre i løbet af 1-2 hverdage.*
Afgiver du din ordre inden kl. 15.00 på en hverdag, forsøger vi at få den afsendt samme dag.

* Ved bestillinger til ikke brofaste øer, kan der opleves en ekstra leveringsdag.

Hvad koster levering?

Leveringstid og omkostninger afhænger af ordren.

Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer til pakkeshop eller erhvervslevering fra 399 kr.*

*hestefoder er undtaget fri fragt

GLS Pakkeshop: levering næste hverdag ved bestilling inden kl. 15 (mandag - fredag)
Pris: 38,00 kr.
Gratis ved køb over 399 kr.

GLS Hjemmelevering & Erhvervslevering: 1 - 2 hverdage.
Pris: 38 kr.
Gratis ved køb over 699 kr.

*Hestefoder koster

  • 0-35 kg koster 59 kr.
  • 35-55 kg koster 109 kr.
  • 55-75 kg koster 149 kr.
  • 75-95 kg koster 199 kr.
  • 95-115 kg koster 239 kr.
  • Ved køb over 115 kg - venligst kontakt os.
Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

Vi samarbejder med GLS. Du kan vælge at få leveret til døren, til erhverv eller til en pakkeshop nær dig.

Tilbyder I hurtig levering?

Vi har som udgangspunkt alle viste varer på lager, og du vil have din ordre i løbet af 1-2 hverdage.*

Afgiver du din ordre inden kl. 15.00 på en hverdag, forsøger vi at få den afsendt samme dag.

* Ved bestillinger til ikke brofaste øer, kan der opleves en ekstra leveringsdag.

Jeg har ikke modtaget mit tracking nummer?

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en mail med et tracking link. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, så tjek venligst dit spamfilter, og se om du har angivet en korrekt e-mailadresse.

Min pakke er blevet sendt tilbage til animondo?

Hvis din pakke er blevet sendt tilbage til os, kan det være af følgende årsager:

1) der var ikke nogle hjemme på leveringsadressen.

2) pakken er ikke blevet afhentet fra en pakkeshop inden for et givent tidsrum.

3) leveringsadressen har været ukorrekt eller har manglet nødvendigt information.

Hvis ikke ordren kan leveres, vil pakken blive sendt tilbage til vores lager, og vi vil refundere beløbet inden for 14 dage fra vi modtager pakken.

Hvis din pakke ikke bliver afhentet i en pakkeshop fratrækkes der et gebyr på 89 kr. fra refunderingen.

Hvis du stadig ønsker at modtage varerne, skal du placere en ny ordre. 

Bruger I miljøvenlig emballage?

Dine varer bliver leveret i en papkasse eller en pose. Vores emballage er indkøbt med tanke på bæredygtighed og det er muligt vi leverer din forsendelse i genbrugt emballage. Alle kasser og poser vi sender ud er naturligvis i god stand og forsvarligt lukket så du modtager dine varer uden skader.

RETUR OG OMBYTNING

Ønsker du at returnere et produkt, har vi gjort det let og billigt for dig. Du skal bare bestille en returlabel her.

Hvordan kan jeg bytte eller returnere en vare?

Har du modtaget en defekt vare bedes du først kontakte kundeservice med dit ordrenummer samt et billede af den ødelagte vare.

Har du fortrudt dit købt kan du returnere varen inden for 60 dage, efter du har modtaget din ordre.

Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden størrelse, type eller farve, skal du lægge en ny ordre og returnere de varer, som du ønsker at ombytte. Når du skal returnere en pakke til os, skal du vælge erhvervslevering (ikke pakkeshop), da vi ikke har mulighed for at afhente returpakker i pakkeshops.

Sådan returnerer du et produkt:

1. Læg varen tilbage i dens oprindelige emballage
Eventuelle mærker og klistermærker skal forblive på varen - ligeledes må varen ikke bære tegn på slid, pletter eller skader.

2. Bestil et returlabel her eller få tilsendt en af vores kundeservice her

3. Pak varerne og vedlæg returlabel
Den udfyldte returlabel vedlægges din pakke sammen med returvarerne. Genbrug gerne vores forsendelsesemballage eller pak returvarerne i en ny pose/kasse.

4. Send pakken
Den kan sendes eller afleveres på vores adresse i Give.

Tilbyder I gratis retur?

Vi tilbyder ikke gratis retur, men det er let for dig at returnere en vare til animondo. Det eneste du skal gøre er at bestille et returlabel her. Det koster 49 kr.

Hvornår refunderer I pengene for en returneret vare?

Refundering vil ske indenfor 7 dage efter, at vores lager har modtaget din returpakke. Refunderinger vil blive krediteret til den oprindelige betalingsmetode.

Gælder returretten hvis emballagen er brudt?

Når du køber online har du ifølge Købeloven 14 dages fortrydelsesret. Du har altid ret til at pakke produktet ud og teste det på samme måde som du kan i en butik.

I løbet af den periode kan du uden problemer returnere varen og få pengene tilbage, såfremt varen er i samme stand som da købet blev fortaget. Varen skal dog være pakket ind i original emballage, som ikke må være ødelagt.

REKLAMATION

animondo forhandler kvalitetsvarer, men uheld sker. Det er vi bevidste om og vil gøre alt hvad vi kan for at vende en uheldig oplevelse til en god oplevelse. Har du et problem med et produkt, så tag fat i vores venlige kundeservice, så finder vi en løsning.

Jeg har modtaget en ødelagt eller forkert vare

Hvis du har modtaget en defekt eller en forkert vare, så kontakt venligst kundeservice med dit ordrenummer og et billede af produktet.

Jeg har ikke modtaget alle de varer, som jeg har bestilt

Hvis du mangler en vare, som du har bestilt, kan det være af forskellige årsager:

1. Hvis den manglende vare står på din leveringsbekræftelse har der formodenligt været en pakkefejl fra vores lager

2. Hvis du ikke kan finde den manglende vare på din leveringsbekræftelse, betyder det desværre, at der har været en fejl på vores lager, og at vi derfor ikke har kunne levere hele din ordre. Det betyder også, at beløbet kun er trukket for de varer, som du har modtaget.

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig.

Jeg vil gerne lave en reklamation

Hos animondo vil vi være din garant for god kvalitet og venlig kundeservice. Hvis du har haft en dårlig oplevelse med en af vores varer, levering, service eller lignende, vil vi gøre alt hvad vi kan for at du ender som en glad kunde.

Derfor beder vi dig venligst kontakte vores kundeservice hurtigst muligt med dit ordrenummer, et billede af varen samt en beskrivelse af situationen.

Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til Købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Vi tager alle klager og reklamationer seriøst.

GENERELLE SPØRGSMÅL

Kan jeg købe reservedele til jeres produkter?

Desværre, har vi ikke mulighed for at tilbyde reservedele til vores produkter. Men vi arbejder på, at kunne tilbyde det i fremtiden.

Tilbyder I rabatkoder?

Vi kører til tider kampagner. Hvis du ikke kan finde nogle kampagner på vores website, betyder det at der ikke er en aktiv kampagne i øjeblikket. 

Du kan evt. tilmelde dig vores nyhedsrev, der vil rabatkoderne blive sendt, når der køres kampagner.

Kam min ordre pakkes ind til en gave?

Desværre tilbyder vi ikke at pakke gaver ind, som er købt på vores webshop.

Vi håber dog, at vi i fremtiden kan tilbyde en gaveservice til vores kunder.

Hvordan til- og afmelder jeg jeres nyhedsbrev?

Du kan altid til- og afmelde dig vores nyhedsbrev under linket "Nyhedsbrev", som findes nederst på siden.

Matcher I prisen, hvis jeg finder varen billegere?

Vi tilbyder ikke prismatch.

Dog ka du hos animondo være sikker på at få værdi for pengene til altid konkurrencedygtige priser. Ydermere leverer vi dine varer fragtfrit ved køb over 189 kr. Du kan samtidig trække på nok Danmarks bedste kundeservice.

Hvordan vinder jeg et gavekort på 1.000 kr.?

Vi trækker hver måned en vinder af et gavekort til en værdi af 1.000 kr. blandt vores nyhedsabonnenter. Gavekortet kan bruges på alle varer på animondo.dk.

For at deltage i lodtrækningen, skal du blot være tilmeldt vores nyhedsbrev.

Er I godkendt af Lægemiddelstyrelsen?

Ja, du kan se vores godkendelse her.

Kontakt Lægemiddelstyrelsen:
Axel Heides Gade 1
2300 København S
Tlf. 4488 9595
Fax: 4488 9599

Åbnings- og telefontid
Mandag - fredag kl. 9 - 15

KUNDESERVICE

Vi står klar til at hjælpe dig